PROMOSI HANGAT...!!!

Mulai hari ini, blog Lovelin Creation hanya akan menumpukan kepada GUBAHAN HANTARAN, DOORGIFT, SEWA DULANG/ALAS dan yang berkaitan.

Untuk tempahan/entry terbaru tentang CUPCAKES, MUFFINS, HOMEMADE CHOCOLATE dan yang berkenaan, sila ke LOVELIN SWEET TREATS.

DAPATKAN PROMOSI HEBAT SEMPENA PEMBUKAAN BLOG BARU LOVELIN DI LOVELIN SWEET TREATS.

HUBUNGI KAMI DI 013-4332334(LIN) , 019-4715106 (NURUL) untuk sebarang pertanyaan mengenai khidmat kami..

SEKIAN, TERIMA KASIH =)))


Selasa, Jun 29, 2010

Hantaran tema UNGU+PUTIH ~


Hanya yang terbaik untuk si manis jelita..rombongan meminang dihantar, tanda tulusnya cinta..semoga ke jinjang pelamin dan ke hujung nyawa...

Gubahan ini merupakan hantaran dari Amir kepada tunangan nya dengan tema 'UNGU PUTIH'...LOVELIN menggubah semua hantaran dengan tema yang diminta Amir...Antara hantaran nya ialah tempat cincin, tempat tepak sirih, sepasang persalinan lace, beg duit, tempat untuk buah-buahan, coklat sebagai manisan dan kotak kek..Amir menyediakan bekas kotak mengkuang dan gubahan sepenuhnya dari Lovelin..Amir turut menyewa dulang dan alas dulang dari Lovelin..

Tempahan adalah daripada Amir, Taman Dahlia, Sungai Petani (beliau bekerja di Kulim Hi-tech)...sempena hari pertunangan nya dengan pasangan, dari Alor Setar...Alhamdulillah, Amir sangat suka dengan hasil karya Lovelin untuknya dan berhasrat menggunakan khidmat Lovelin untuk majlis perkahwinan nya kelak..InsyaAllah :) Semoga ke jinjang pelamin... :)

Thank you Amir sebab bagi peluang ni pada Lovelin.. :):):)

....tempat cincin..very glamour glitter.. :)

.....sepasang persalinan nikah yang putih suci untuk tunang Amir..kain lace comes with satin yang sangat besar dan tebal, so memang menguji minda nak menggubah nya untuk muat dalam kotak mengkuang yang diberi..tapi, lace ni memang superb cantik.. :)

.....yummy chocolate...pasti menangkap pandangan kanak-kanak kan...

.....beg duit yang cantik untuk bakal isteri... :)

.....kotak untuk diletakkan kek..sepenuhnya barang hiasan dan gubahan dari Lovelin...

.....bakal diletakkan dengan tepak sirih tanda meminang si dara pujaan...

.....bakal diisi dengan buah-buahan...


Note :
1. Renda ungu+putih yang dihiaskan pada polisterin, yang menjadi tapak pada bekas mengkuang, dijahit sendiri oleh Lovelin..
2. Semua hantaran diletakkan di atas dulang dan alas dulang Lovelin...

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails