PROMOSI HANGAT...!!!

Mulai hari ini, blog Lovelin Creation hanya akan menumpukan kepada GUBAHAN HANTARAN, DOORGIFT, SEWA DULANG/ALAS dan yang berkaitan.

Untuk tempahan/entry terbaru tentang CUPCAKES, MUFFINS, HOMEMADE CHOCOLATE dan yang berkenaan, sila ke LOVELIN SWEET TREATS.

DAPATKAN PROMOSI HEBAT SEMPENA PEMBUKAAN BLOG BARU LOVELIN DI LOVELIN SWEET TREATS.

HUBUNGI KAMI DI 013-4332334(LIN) , 019-4715106 (NURUL) untuk sebarang pertanyaan mengenai khidmat kami..

SEKIAN, TERIMA KASIH =)))


Selasa, Jun 01, 2010

Hantaran tema HIJAU+CREAM ~

Hari disatukan telah pun tiba..Haraplah bahgia ke hujung nyawa..


Gubahan ini merupakan hantaran dari Azli Azwan kepada bakal isterinya, Zuraidah dengan tema 'HIJAU'...LOVELIN menggubah semua hantaran dan menyeragam kan hantaran sponsored by his family...Tetapi, kerana Lovelin kamera rosak ketika itu, hanya sebahagian gambar ini yang ada dlm simpanan, itupun minta tolong pengantin emailkan.. :) Thanks ye Zuraidah..Antara hantaran nya ialah sepasang baju, pewangi dan alatan mandian, kain tuala, buah-buahan, al-quran dan choclate..Semuanya sesuai dgn citarasa dan impian 'HIJAU' Azli Azwan yang digubah indah di dalam bekas wrought iron berbentuk kerang dan juga bakul utk buah-buahan dan al-quran..
Tempahan adalah daripada Azli Azwan, Perak...sempena hari pernikahan nya dengan pasangan, Zuraidah, Klang...Semoga bahagia selamanya... :)
Ini merupakan tempahan ulangan drpd Azli Azwan, yang sebelum ini mempercayai kreativiti LOVELIN pada majlis pertunangannya sebelum ini dengan tema 'MERAH PUTIH' dan majlis risik nya juga..
Terima kasih Wan...

..hantaran buah-buahan dalam bakul drpd wrought iron..

..kain tuala dihias ringkas..

..sedapnya chocolate..hantaran pilihan kanak-kanak! :)

..Al quran dengan rehal dihias sederhana..

..Sepasang kurung leher cekak musang dengan warna pink lembut..

..Set wangian dan mandian untuk si isteri..

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails