PROMOSI HANGAT...!!!

Mulai hari ini, blog Lovelin Creation hanya akan menumpukan kepada GUBAHAN HANTARAN, DOORGIFT, SEWA DULANG/ALAS dan yang berkaitan.

Untuk tempahan/entry terbaru tentang CUPCAKES, MUFFINS, HOMEMADE CHOCOLATE dan yang berkenaan, sila ke LOVELIN SWEET TREATS.

DAPATKAN PROMOSI HEBAT SEMPENA PEMBUKAAN BLOG BARU LOVELIN DI LOVELIN SWEET TREATS.

HUBUNGI KAMI DI 013-4332334(LIN) , 019-4715106 (NURUL) untuk sebarang pertanyaan mengenai khidmat kami..

SEKIAN, TERIMA KASIH =)))


Ahad, Jun 06, 2010

Mother's Day and Teacher's Day 2010 Mini Hamper Cupcake

...cute cupcake untuk menghargai pengorbanan insan yang disanjungi...

Seperti yang pernah LOVELIN promosikan kat blog ni, MINI HAMPER CUPCAKE..!!..sebagai idea tanda hati sempena hari ibu dan dan hari guru tahun 2010 ini..cake flavour is moist choc and deco with buttercream icing..and ini adalah hasilnya... :)
MINI HAMPER CUPCAKE,untuk 4 pcs cakes hanya RM6.50..and untuk pack of 2 cakes, hanya RM3.50..so,tak dela mahal sangat nak bagi hadiah pada cikgu cikgi anak2 kita kan..10 orang cikgu pun kita boleh bagi kan.. :) mesti tersenyum panjang cikgu dapat 'hadiah comel' ni..macam cikgi2 anak LOVELIN juga la.. :)
and ia juga sesuai utk dijadikan seperti 'Doorgift' untuk majlis2 anda..boleh juga dipek kan dlm pek individu jika anda mahu..apa tunggu lagi, call LOVELIN untuk membuat tempahan anda! :)

..Mini hamper pack of 4 cuppies..


..Mini hamper pack of 2 cuppies..




..thank you..u're kind..my teacher..and 'handbag+flower' for teacher..all in one! :)


..Pack of 2 cuppies dah ikat dgn riben..sesuai kalau nak buat doorgift juga kan.. :)


..Pack of 4 cuppies as well..ikat dgn riben..


..Close up sikit.. :)








..Dah siap..ada kad comel lagi..buatan Lovelin jugak..hehe


..Dah siap juga..dgn kad comel Lovelin tu..yang kad beli tu disediakan oleh customer Lovelin utk teacher anak dia..tugas Lovelin, ikat je kat hamper tu.. :)


..Mini hamper cupcake Hari Ibu..Boleh la terlupa nak ambik gambar byk2..yang ni je sempat..takpela, ada jugak dari takde langsung.. :)


0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails