PROMOSI HANGAT...!!!

Mulai hari ini, blog Lovelin Creation hanya akan menumpukan kepada GUBAHAN HANTARAN, DOORGIFT, SEWA DULANG/ALAS dan yang berkaitan.

Untuk tempahan/entry terbaru tentang CUPCAKES, MUFFINS, HOMEMADE CHOCOLATE dan yang berkenaan, sila ke LOVELIN SWEET TREATS.

DAPATKAN PROMOSI HEBAT SEMPENA PEMBUKAAN BLOG BARU LOVELIN DI LOVELIN SWEET TREATS.

HUBUNGI KAMI DI 013-4332334(LIN) , 019-4715106 (NURUL) untuk sebarang pertanyaan mengenai khidmat kami..

SEKIAN, TERIMA KASIH =)))


Ahad, Julai 04, 2010

Hantaran tema BROWN+PINK ~

Akhir nya kita di satukan dengan restu..selama nya ku milik mu wahai suami ku...


Gubahan ini merupakan hantaran dari pengantin perempuan, Pn Azura, kepada pasangannya dengan tema 'DARK BROWN+PINK'...
LOVELIN menggubah 5 hantaran termasuk satu dulang tempat cincin...Antara hantaran nya ialah sejadah, sepasang kain baju melayu digubah bersama kain pelikat, sepasang kasut, al-quran dan tempat cincin...Pihak pengantin menyediakan 4 biji 'bekas' yang berupa ala dulang dengan 4 kaki, utk dijadikan bekas brg hantaran..bekas nya juga agak kecil, tetapi Lovelin cuba menjadi sekreatif mungkin agar ianya menyerlah di hari bahagia Azura..pengantin juga meminta tempat cincin ditinggalkan ruang untuk beliau meletakkan gula-gula by herself nanti..

Lovelin dan azura hanya berjumpa sekali sahaja sewaktu beliau menghantar barang-barang nya di Radix Fried Chicken, Bdr Laguna Merbok..Selepas itu, semua urusan adalah melalui telefon sahaja...Dan sewaktu pengambilan hantaran nya, Azura meminta kawan nya datang ke rumah Lovelin..Harap nya Azura berpuas hati lah ye.. :) Dengan tema dark brown+pink seperti yg diminta, LOVELIN merealisasikan hantaran tanda cinta si isteri pada sang suami.. :)

Tempahan adalah daripada pengantin perempuan, Pn Azura dari Taman Penaga,Penang...terima kasih pada Azura di atas tempahan ini.. :):):)
~~~Semoga berbahagia selamanya~~~


...Tempat cincin...


...Sepasang kain ela untuk suami...


...Kain sejadah, dilipat menjadi bentuk kemeja...


...Senaskah al-quran...


...Sepasang kasut...

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails