PROMOSI HANGAT...!!!

Mulai hari ini, blog Lovelin Creation hanya akan menumpukan kepada GUBAHAN HANTARAN, DOORGIFT, SEWA DULANG/ALAS dan yang berkaitan.

Untuk tempahan/entry terbaru tentang CUPCAKES, MUFFINS, HOMEMADE CHOCOLATE dan yang berkenaan, sila ke LOVELIN SWEET TREATS.

DAPATKAN PROMOSI HEBAT SEMPENA PEMBUKAAN BLOG BARU LOVELIN DI LOVELIN SWEET TREATS.

HUBUNGI KAMI DI 013-4332334(LIN) , 019-4715106 (NURUL) untuk sebarang pertanyaan mengenai khidmat kami..

SEKIAN, TERIMA KASIH =)))


Khamis, April 22, 2010

Hantaran tema MERAH+PUTIH ~

Tanda cinta itu bila semua yang indah terbayang-bayang..Janganlah di tunggu sampai dikebas orang..Cepatlah datang rombongan meminang, tanda cinta ini hak milik mu seorang...


Gubahan ini merupakan hantaran dari Azli Azwan kepada tunangan nya dengan tema 'MERAH PUTIH'...LOVELIN menggubah semua hantaran dan menyeragam kan hantaran sponsored by his family...Antara hantaran nya ialah tempat cincin, sirih junjung, buah-buahan, sejadah, potpori, persalinan pakaian nikah dan kain kurung, kasut, handbag, telekong, bahulu tradisi,gula-gula, cake..Album untuk duit hantaran juga digubah minimalis..Semuanya sesuai dgn citarasa dan impian 'MERAH PUTIH' Azli Azwan..
Tempahan adalah daripada Azli Azwan, Perak...sempena hari pertunangan nya dengan pasangan, Zuraidah, Klang...Semoga ke jinjang pelamin... :) Ini adalah tempahan ulangan daripada nya selepas majlis risik sebelum ini..Terima kasih Wan...
(Photos were captured by Nurul's daughter, Qiestina, 5 years old..so, faham2 je la ye.. :) )


Tempat cincin harus ada lambang cinta ya <--- required by Wan..so LOVELIN letak couple of LOVE there and letak as high as possible to let Zuraidah knows that his loves are to the max.. :):):)
Sirih junjung buatan Nurul from LOVELIN...

Telekong yang digubah menjadi lampu tidur oleh Nurul from LOVELIN..there are many who love and adore this decoration..takes time yet beautiful and unique!Congratesss sis..

Kain Lace putih yang cantik...lambang kesucian cinta yang bersatu di hari pernikahan nanti...

Kuih tradisi...kuih bahulu lebih elok diletak dalam kotak sebab ia rapuh dan mudah pecah..so, sbb 'perjalanan jauh' (dari kedah - perak - klang), better we deco it in transparent box...but still adorable.. :)

Album tempat duit hantaran yang beribu-ribu...tak sesuai kalau nak gubah, sbb banyak ye..kalau mas kahwin ok gubah cantik2.. :)

Kasut putih...sangat cantik dan menyerlah dengan tema pilihan ini...

Again..tempat cincin bertakhta and kain lace utk hari pernikahan...


Antara hantaran istimewa dari Azli Azwan buat Zuraidah di hari pertunangan mereka...

Cake..handbag..Kain pasang..Halwa..Sejadah..Telekong...

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails